Jesteś tutaj: Start
Powrót do góry
Przypominamy, iż zbieranie za zużyta energię elektryczną na poszczególnych działkach jest dwa razy w roku: maj-czerwiec oraz wrzesień-październik. Po upływie 3 miesięcy od terminu płatności, działka zostaje odłączona od energii elektrycznej.
e-mail: ponczo@wp.pl
Szanowni Działkowicze!
W imieniu Zarządu ROD „Słoneczna Polana” pragnę Państwu przypomnieć, że zgodnie z zapisami Regulaminu Rodzinnego Ogrodu Działkowego obowiązującego od dnia 01 stycznia 2016 r. § 81 pkt. 1. „Działkowiec ma obowiązek zgłaszania do zarządu ROD na piśmie zmianę danych osobowych, w tym zmianę miejsca zamieszkania i adresu do korespondencji” W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z prośbą o informowanie Zarząd o każdorazowej zmianie adresu zamieszkania oraz podanie numeru telefonu by móc skontaktować się w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących tą sytuację, a wysyłana przez Zarząd korespondencja trafiała skutecznie do Państwa. Jeżeli nie możecie dokonać tego osobiście podczas dyżuru Zarządu to napiszcie do nas maila korzystając z formularza kontaktu na stronie głównej lub rodsppt@gmail.com. Korespondencja elektroniczna będzie archiwizowana i przechowywana w dokumentacji poszczególnych działek.
Z poważaniem
Zarząd ROD „Słoneczna Polana”
Zarząd ROD „Słoneczna Polana” informuje, iż poczynając od dnia 29 października br. nastąpi sukcesywne wyłączanie energii elektrycznej na terenie „Ogrodu” na okres jesienno-zimowy. Wyłączenie energii elektrycznej będzie obowiązywać do dnia 15 marca 2017 roku. W związku z podjętą uchwałą walnego zebrania nr 10/2016 w sprawie wyłączenia energii elektrycznej na terenie Ogrodu w okresie jesienno-zimowym 2016/2017, zgodnie z § 3 „Działkowicz, który do dnia 28 października 2016 r. złoży stosowny wniosek do Zarządu, będzie miał pozostawioną załączoną energię elektryczną do działki we wskazanym w § 2 okresie wyłączenia”.
Wszyscy działkowcy posiadający wodomierz na działce powinni zabezpieczyć go na okres zimowy przed działaniem niskich temperatur. Działkowicze mogą zdemontować wodomierz na okres zimowy tylko i wyłącznie po podaniu stanu licznika. Ponowne zaplombowanie wodomierza musi być dokonane do końca kwietnia 2017r., aby użytkownik mógł się rozliczać ze wskazań wodomierza. Plombowanie będzie darmowe.
W związku z nieobecnością na działce w dniu odczytu wodomierza, proszę o podanie stanu licznika do Zarządu „Słoneczna Polana” (piątek 16:00 – 18:00) lub e- mail: rodsppt@gmail.com, tel/sms: 506 603 295, 507 038 900 (w treści nr działki) do końca listopada 2016r.